Glazbena radionicaj za djecu s teškoćama u razvoju
Program glazbenih radionica za djecu s teškoćama u razvoju pokrenut je šk. god. 2011./2012.
Voditeljice glazbenih radionica su dr. sc. Valnea Žauhar i prof. Maša Cek.
VALNEA ŽAUHAR - ŽIVOTOPIS
Završila je srednju glazbenu školu ''I. M. Ronjgov'' u Rijeci, instrumentalni (glavni predmet: klavir) i teoretski smjer. Diplomirala je i doktorirala psihologiju na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci. Potaknuta radom afirmiranog škotskog muzikoterapeuta, profesora i skladatelja Nigela Osbornea, proučava integraciju psihologije i glazbe u radu s djecom s teškoćama u razvoju. 2007. godine započinje s radom na glazbenom tečaju pri osnovnoj glazbenoj školi ''Aleksandra Jug- Matić'' (učiteljica glasovira i synthesizera), a 2011. godine s ravnateljicom Aleksandrom Matić pokreće tečajni program glazbenih radionica za djecu s teškoćama u razvoju.
MAŠA CEK - ŽIVOTOPIS
Završila je osnovnu glazbenu školu "Aleksandra Jug-Matić" te pohađala instrumentalni smjer u srednjoj glazbenoj školi "I.M. Ronjgov", gdje joj je glavni instrument bio klavir. Diplomirala je psihologiju na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci. Svoj interes za rad s djecom dodatno razvija kroz volonterski rad (npr. kreativne radionice za djece niskog socioekenomskog statusa "High Energy"). U rujnu 2013. godine pridružuje se radu osnovne glazbene škole ''Aleksandra Jug- Matić" na glazbenom tečaju za djecu s teškoćama u razvoju.
Program glazbene radionice za djecu s teškoćama u razvoju osmišljen je kako bi se djeci s teškoćama predškolske i školske dobi pružila mogućnost uključivanja u slobodnu aktivnost koja za cilj ima omogućiti učenje glazbe kroz raznovrsne glazbene aktivnosti.
Program je slobodne nastavne strukture što omogućuje kreiranje sadržaja prilagođenih svakom djetetu i osmišljenih prema potrebama, zahtjevima, individualnim sposobnostima i mogućnostima svakog djeteta. Rad se temelji na glazbenoj improvizaciji i usvajanju vještina kroz metode rada koje uključuju verbalne, vokalne, motoričke i instrumentalne aktivnosti u različitim kombinacijama. Glazbena improvizacija primjenjiva je na raznolike i kreativne načine kroz strukturirane ili slobodne radionice.
Osnovna ideja programa je postepeni razvoj glazbene osjetljivosti kroz aktivnosti koje pobuđuju interes za glazbu i potiču dijete na aktivno sudjelovanje, a osmišljene su s ciljem da djetetu pruže sigurno polazište u istraživanju glazbe.
Tijek sata:
Individualni rad s djetetom održava se jednom tjedno u trajanju od 45 minuta.
Cilj uvodnog dijela sata jest stvaranje ugodnog ozračja koje omogućava uspostavljanje odnosa povjerenja između djeteta i učitelja čime se dijete priprema na usvajanje vještine.
Cilj središnjeg dijela sata je potaknuti dijete na aktivno muziciranje i pobuditi interes za glazbu na način da dijete postane aktivnim sudionikom učenja na i da mu sudjelovanje u glazbenim aktivnostima predstavlja zadovoljstvo.
Napomena: Na kraju školske godine cilj je pripremiti završnu priredbu sa individualnim i skupnim točkama za roditelje i prijatelje.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |